جدیدترین مدل های کیف روز جهان

شما هر انچه لازم است درباره کیف بدانید از ما بخواهید ما نیز اعتماد شما را ارج می نهیم و بی پاسخ نمی گذاریم

جدیدترین مدل های کیف روز جهان

شما هر انچه لازم است درباره کیف بدانید از ما بخواهید ما نیز اعتماد شما را ارج می نهیم و بی پاسخ نمی گذاریم

جدیدترین مدل های کیف روز جهان

شما هر انچه لازم است درباره کیف بدانید از ما بخواهید
ما نیز اعتماد شما را ارج می نهیم و بی پاسخ نمی گذاریم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

لکه گیری از چرم

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ب.ظ

برای همه ما پیش آمده که در تفریح، سفر یا مهمانی هنگام سرو غذا یا نوشیدنی و یا انجام امور روزانه لکه هایی روی لباس یا کیف و کفش چرمی ما نمایان شود و ظاهر لباس و کیف چرم را بد جلوه دهد. بنابراین تصمیم گرفتم مقاله ای در خصوص پاک کردن لکه از روی چرم برای استفاده شما عزیزان بنویسم.

 

آب

اجازه دهید تا لباس چرم خیس شده به صورت طبیعی و به آهستگی خشک شود. به دور از گرما نگه دارید و بعد از خشک شدن نرمی آن را با مواد مخصوص چرم برگردانید. برای کفش چرمی خیس شده، اجازه دهید تا در هوا خشک شود.

سفیدک

یک فنجان آب را با یک فنجان الکل مخلوط نمائید. لباس را با محلول آب و الکل خیس کرده و سپس منطقه مورد نظر را پاک و خشک کنید.

چربی

چربی و روغن اضافی را با یک دستمال تمیز پاک کنید. پودر تالک و دانه های نشاسته را روی منطقه مربوطه بریزید. اجازه دهید که حداقل 4 ساعت بماند و سپس پودرها را پاک کنید.

جوهر

منطقه آغشته به لکه را با اسپری موی سر آغشته نمائید، سپس بایک پارچه تمیز محل راپاک کنید. حذف جوهر از منطقه مورد نظر ممکن است سختی زیادی داشته باشد بنابراین شاید لازم باشد که با یک پاک کننده حرفه ای چرم مشورت نمائید.

چسب

با یک تکه یخ روی چسب را بمالید و سپس آن را بکنید. برای از بین بردن باقیمانده چسب، منطقه لکه را با سشوار گرما دهید. و آن را با یک پارچه تمیز پاک کنید.

پروتئین (خون یا ادرار)

رطوبت و نم اضافی را با یک پارچه تمیز و نم دار پاک کنید( خشک کنید). اجازه دهید تا به آرامی و به دور از منبع گرمایی خشک گردد.

لکه نمک

محلولی که حاوی سه قسمت سرکه و یک قسمت آب است تهیه کنید. پارچه ایی را با این محلول مرطوب کرده و سپس منطقه لک دار شده را تر نمائید.

لکه آدامس

یک حوله کاملاً خیس و تمیز را در فریزر خود قرار داده و منتظر شوید تا به خوبی یخ بزند. سپس حوله منجمد خود را بر روی آدامس قرار داده ، این کار باعث سخت تر شدن آدامس و جدا شدن آن را روی چرم می گردد. در انتها  به طور کامل آدامس را با کمک یک ابزار نازک مانند کارت اعتباری و یا یک چیزی مشابه از روی چرم پاک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی