جدیدترین مدل های کیف روز جهان

شما هر انچه لازم است درباره کیف بدانید از ما بخواهید ما نیز اعتماد شما را ارج می نهیم و بی پاسخ نمی گذاریم

جدیدترین مدل های کیف روز جهان

شما هر انچه لازم است درباره کیف بدانید از ما بخواهید ما نیز اعتماد شما را ارج می نهیم و بی پاسخ نمی گذاریم

جدیدترین مدل های کیف روز جهان

شما هر انچه لازم است درباره کیف بدانید از ما بخواهید
ما نیز اعتماد شما را ارج می نهیم و بی پاسخ نمی گذاریم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۶
مهر

با توجه به اینکه فصل پاییز شروع شده و لباسهای مناسب فصل به بازار آمده اند. خانم ها باید برای داشتن تیپ شیک پاییزه کیف مناسب پاییز نیز استفاده کنند. در زیر تعدادی از مدل های کیف پاییزه را به نمایش خواهیم گذاشت.

کیف مشکی بزرگ

یکی از الزامات هر روزه ی شماست و در همه جا و هر موقعیتی قابل استفاده است. فقط برای خانم های ریزنقش توصیه نمی شود.


 کیف دستی دوشی پاییزه

کیفی مناسب در رنگ های کنیاکی، بنفش و کبالتی مخصوص پاییز.

کیف دوشی بزرگ

 کیف پستچی رنگی 

این کیف ها که تقریبا در محل کمر شما قرار می گیرند مناسب برای خانم های با هیکل مستطیلی است و به بدن شما پیچ و خم می دهد.

کیف پستچی

 کوله ی رنگ بژ

اگر خیلی سرتان شلوغ است و اهل کیف دستی نیست بهترین راه برای شما انتخاب کوله است. به دنبال کوله هایی با دسته های قابل تنظیم باشید که فشار زیاد یا تنگ بودن آن شما را اذیت نکند.

کوله بژ

 کیف دوشی چرم جیر

ظاهر چرم جیر قیمت کیف شما را افزایش می دهد و تیپی لاکچری به شما می دهد.

کیف چرم

کیف طرح خورجین

طرح فوق العاده ی آن چشم همگان را خیره می کند. فقط اگر هیکلی سیبی شکل دارید به دنبال مدل های عریض تر باشید که به هیکلتان ساختار خوبی بدهد.

کیف خورجین

  • سمیرا یاوری
۲۶
مهر

جالب است بدانید استفاده از کیف از زمان های خیلی قدیم رایج بوده و حتی سنگ نگاره هایی از دوران باستان یافته شده که عکس کیفی را در دست یک خانم به تصویر کشیده است. 

این کیف زنانه باستانی مربوط به 2800 سال قبل در دوره آشوری بوده که در  سنگ نگاره های کاخ " آشوربانی پال"عراق یافت شده است.

کیف باستان
  • سمیرا یاوری
۲۴
مهر

شاید با خود بگویید که آیا حمل تمام این وسایل، ضروری است یا نه؟ این یک تجربه زنانه است! پس به آن اعتماد کنید. هر کدام از این وسایل را که در کیف تان ندارید پس برای بیرون رفتن هم آماده نیستید. یک خانم همیشه باید برای هر چیزی، هر کسی و هر زمانی آماده باشد. با داشتن این وسایل در کیف تان، همیشه آماده خواهید بود!

 

کیف لوازم آرایش

 این احتمالا یکی از مهم ترین وسایلی است که هر خانم باید در کیف خود داشته باشد. کیف آرایش شما حداقل باید شامل ریمل مژه، خط چشم و رژ لب باشد. این سه محصول شما را برای هر جایی که بخواهید بروید، آماده می سازد!

 

خوشبو کننده دهان

 

بوی بد دهان بعد از غذا، یک اتفاق اجتناب ناپذیر است. یک خانم همیشه باید برخی از این خوشبوکننده ها مانند آدامس و اسپری را در کیف خود داشته باشد تا لبخند زیبای خود را حفظ کند.

 

عطر

یک محصول فوق العاده ضروری! یادتان نرود که یک خانم همیشه باید خوشبو باشد.

 

عینک آفتابی و جعبه آن

 

وقتی که تابش خورشید کم می شود و شما در معرض نور خورشید نیستید، باید عینک خود را در داخل جعبه اش بگذارید و درکیف تان قرار دهید. گذاشتن عینک روی سر خود را فراموش کنید!

 

آب نبات و شکلات

 

برای لحظاتی که ممکن است دچار سرگیجه شوید، وجود یک آب نبات یا شکلات یک کمک بسیار بزرگ برای تعدیل احوال تان و افزایش انرژی است. پس از وجود آن در کیف تان غافل نشوید.

 

کرم مرطوب کننده دست

 

گاهی اوقات دست هایتان نیاز به توجه و مراقبت بیشتری دارند. هر خانمی باید یک کرم در کیفش داشته باشد. اولین و مهم ترین قانون زیبایی را در مورد دست هایتان فراموش نکنید:رطوبت رطوبت رطوبت!

 

 

فایل ناخن

 

فایل ناخن آیتمی است که هر خانم باید در کیف خود داشته باشد! این فایل به شما کمک می کند در طول مدتی که بیرون از خانه هستید، زمان خود را با ناخن شکسته سپری نکنید! این وسیله از این اتفاق ناگوار جلوگیری می کند.

 

کیف پول

 

این لیست بدون وجود کیف پول اصلا کامل نمی شود! کیف پول تان باید به اندازه ای باشد که برای پلوهای نقد و کارت های اعتباری تان فضا داشته باشد.

 

ضدعفونی کننده

 

ضدعفونی کننده دست را به لیست وسایل ضروری که هر خانمی باید در کیفش داشته باشد، اضافه کنید. داشتن این وسیله نه تنها شما را به دشت خوشبو جلوه می دهد، بلکه میکروب های دست شما را نیز از بین می برد.

 

پد و دستمال کاغذی

 

به همراه داشتن یک پد و دستمال کاغذی، ضروری تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید! وسایلی که فقط برای دوره ای خاص نباید در کیف تان باشد. می دانید که همیشه اتفاقات را نمی شود پیش بینی کرد. وجود این وسایل در کیف تان شما را از پریشانی و نگرانی این زمان ها می رهاند.

  • سمیرا یاوری
۱۸
مهر

متخصصان زبان بدن براین باورند که هر حرکت کوچک فرد میتواند نشان دهنده رازهایی درباره شخصیت وی باشد. از این رو حتی مدل دست گرفتن کیف هم میتواند به شما در روان شناسی افراد کمک کند.

روان شناسی با کیف

1- خانم هایی که کیف را در آرنج خود می اندازند

این گونه خانم ها شخصیت پرقدرتی داشته و احساس ریاست دارند. اکثرا افرادی با اعتماد به نفس بالا بوده و برتری طلبی دارند.

البته در بعضی مواقع اینگونه استفاده از کیف نشان گر محبوبیت کیف نیز بوده و صاحب آن با این نوع گرفتن میخواهد کیف را به همه نشان دهد.

 

2- خانم هایی که چند کیف و ساک دارند

کسانی که همزمان چند  کیف می‌اندازند مثلا 2یا 3 یا حتی بیشتر معمولا شخصیت‌های نگرانی دارند، بنابراین سعی می‌کنند هر آنچه ممکن است به آن نیاز پیدا کنند را همراه خودشان حمل می‌کنند تا مبادا جایی به چیزی احتیاج داشته ‌باشند و آن چیز در دسترس‌شان نباشد، این افراد برای  همراه داشتن وسایل‌شان برنامه‌ریزی هم می‌کنند. اما در نهایت خیلی از چنین افرادی خسته و فرسوده و از توان افتاده هستند و همیشه هم عجله دارند.جالب است بدانید هرچند این افراد کیف و ساک زیاد دارند اما به سختی می‌توان در یکی از کیف‌‌ها یا ساک آنها جای خالی پیدا کرد.

 

3- خانم هایی که کیف را در بغل می‌‌گیرند

اگر دقت کنید خانم‌هایی که  به این شکل کیفشان را بغل می‌کنند معمولا یک لبخند ملایم هم گوشه‌ لب‌هایشان دارند و حتی گاهی یکی از پاهایشان را جلوتر از دیگری قرار می‌‌دهند. وقتی کیف را با 2 دست در بر بگیرد، نشانه خجالتی بودن و حالت دفاعی فرد است. این حالت ایستادن که خیلی اوقات بدون کیف هم اتفاق می‌‌افتد و نشان می‌دهد که فرد کمی حالت دفاعی گرفته‌ است و می‌‌خواهد از وسایلش محافظت کند؛ اگر در قرار با خواستگارتان دیدید که کیف‌تان را اینگونه گرفته‌اید یعنی نگرانید و روند اتفاقات برایتان عجیب است.

 

روان شناسی با کیف

4- خانم هایی که از کیف های بند دار استفاده میکنند

خانم‌هایی که به دنبال کیف‌های بنددار و کیف‌هایی می‌روند که برای حمل آنها احتیاجی به دست نباشد و تنها با بند روی دوش قرار بگیرد معمولا دوست دارند اسباب و وسایل همراهشان خیلی جلب توجه نکند. در واقع آنها می‌خواهند کیف و وسایلشان کمتر از همه به چشم بیاید یعنی انگار کیف هم جزئی از لباسشان است. البته این شگرد تقریبا مفید است اما باید بدانید این حالت همچنین می‌تواند نشان دهد که شما خیلی هم راحت نیستید و اعتمادبه‌نفس  شما خیلی بالا نیست.

 

5- خانم هایی که بند کیف را در جمع می کنند

این روزها خیلی از خانم‌های جوان کیف خود را اینگونه به دست می‌گیرند، یعنی بند کیف را در آغوش جمع می‌کنند و خود کیف را با دست می‌گیرند. این حالت کمی فرد را شبیه فرصت‌طلب‌ها می‌‌کند؛ کسانی که در هر موقعیتی به دنبال سودی برای خود می‌گردند. البته ناگفته نماند که این حالت گرفتن بیشتر نشان می‌دهد که خود کیف خیلی برای فرد مهم نیست بلکه آنچه اهمیت دارد محتویات درونی کیف است و باید آن را از هر گزندی حفظ کرد.

 

6- خانم هایی که کیف را زیر بغل می‌گیرند

بعضی‌ها هم هستند که خیلی به بند و دسته کیف کار ندارند بلکه آن را زیر بغل می‌گیرند که البته خیلی هم آسان نیست و افراد کمی هستند که کیفشان را اینگونه می‌گیرند چرا که به محض باز کردن دست‌ها کیف رها شده و حتی امکان افتادن دارد. معمولا کسانی اینگونه کیف خود را می‌گیرند که اندازه کیف چندان با اندام‌شان هماهنگی ندارد البته باید بگوییم این حالت خیلی مناسب یک خانم محترم نیست و بهتر است حتما از دسته یا بند کیف استفاده کنید.

 

روان شناسی با کیف

7- خانم هایی که همچون مردان کیف به دست می‌گیرند

نشان‌ دادن کیف برای این افراد در مرحله آخر قرار دارد چرا که آنقدر کارهای مهم‌تری دارند که فرصت فکر کردن به گرفتن کیف و... را ندارند. حتی گاهی وقتی خانمی کیفش را برای حمل به شوهرش می‌دهد، همسر او کیف را اینگونه به دست می‌گیرد. همچنین خانم‌هایی که خیلی حواس‌شان به خودشان هست و به شدت دقت می‌‌کنند که هیچ ایرادی در ظاهرشان نباشد نیز گاهی وسایل و کیف‌شان را اینگونه به دست می‌گیرند‌.

 

8- خانم هایی که دو بند را روی شانه می‌اندازند

بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند کیف‌شان را اینگونه به دست بگیرند، یعنی خیلی ساده دو بند کیف را روی شانه می‌اندازند و از بند دوشی کیف صرف‌نظر می‌کنند و از این حالت بیشتر زمان‌هایی استفاده می‌کنند که می‌خواهند سرکار رفته یا به خرید بروند یا زمان‌هایی که کیف‌ به شدت از وسایل مختلف پر شده و حسابی سنگین است و فرد عجله زیادی برای رسیدن به مقصد دارد. در این مواقع خانم توجه کمتری به ظاهرش دارد و تمام فکرش را مشغول جایی است که قرار است برود.

 

9- خانم هایی که  بند کیف را تنها روی یک شانه می اندازند

کسانی که کیفی بلند دارند و آن را معمولا به جای آنکه ضربدری روی کمر بیندازند تنها  روی یک شانه می‌اندازند معمولا خیلی محکم قدم برنمی‌دارند و این می‌تواند نشان‌دهنده حواس‌پرتی آنها یا حتی کم‌اطلاعی‌شان باشد. بعضی از آنها هم خیلی نسبت به محیط اطرافشان هوشیاری ندارند و در نتیجه همین بی‌حواسی اعتمادبه‌نفس‌شان هم پایین است و انگار می‌خواهند به همه بگویند که من برای تغییر دنیای اطرافم قدرت ندارم.

 

  • سمیرا یاوری
۱۸
مهر

انتخاب کیف دستی مناسب با توجه به اندام

۱- کیف زنانه برای  افراد لاغر و باریک

برای این نوع افراد بهترین نوع کیف دستی زنانه ، کیف های عریض است. این افراد باید تا جایی که امکان دارد از کیف دستی های زنانه کوچک با بندهای کوتاه خودداری کنند در غیر این صورت باز هم بلند تر دیده خواهند شد.

 

۲- کیف زنانه برای افراد ریز نقش

استفاده از کیف های بزرگ و یا بند بلند این افراد را کوتاه تر نشان می دهد. این دسته از افراد باید کیف هایی کوچک دستی یا با بند کوتاه استفاده کنند.

 

۳- کیف زنانه برای افراد درشت هیکل

افراد درشت هیکل هرگز نباید از کیف دستی های کوچک استفاده کنند. بهترین انتخاب برای این افراد استفاده از کیف دستی هایی با طرح های چهارخانه است و کیف هایی که بتواند نقاط برجسته شما را پوشش دهند.

 

نکات کلی در انتخاب کیف دستی

 

۱- هنگام انتخاب کیف دستی به سایر لوازم خود مانند کفش و ساعت خود نیز دقت کنید چرا که موارد مذکور با هم ست می شوند.

 

۲- رنگ های مشکی و قهوه ای دو رنگی است که تقریبا همیشه می توانید از آن ها استفاده کنید و هرگز از مد نمی افتند.

 

۳- به جای خرید یک کیف دستی گرانقیمت می توانید چند کیف دستی با طرح و رنگ های مختلف تهیه کنید.

  • سمیرا یاوری
۱۵
مهر

کیف‌های مجلسی زنانه و کیف‌های دستی زنانه، فانتزی‌ترین کیف‌های دستی هستند، که اندازه کوچکی دارند، و معمولا ابزارهای تزئینی ظریفی هم روی آنها وجود دارد و معمولا فقط برای موقعیت های رسمی یا موارد غیر رسمی که نیاز به بردن وسایل کوچک هست، کاربرد دارند 

 

کیف دستی

کیف‌های دستی و مجلسی معمولا بندی دارند که می‌توان آنها را جمع کرد، اما کیف‌های دستی مجلسی گاهی هم بدون بند هستند و باید برای استفاده از آنها در دست گرفته شوند.


 

کیف‌های مچی هم انواع دیگری از این کیف‌ها هستند که بند کوچکی دارند که بیشتر به مچ انداخته می‌شود.خریداران باید دقت داشته باشند که چقدر می‌خواهند از کیف‌های دستی مجلسی استفاده کنند.

 

کیف مچی

راهنمای خرید کیف

اگر چندان پر استفاده نباشند، طراحان توصیه می‌کنند که بهتر است کیفی خریداری کنید که با تعداد زیادی از لباس‌های مجلسی هماهنگی داشته باشد. کیف‌های ساده سیاه و یا سفید احتمالا ماندگاری زیادی داشته و با هر لباسی می‌توان ار آنها استفاده کرد و هیچ وقت هم از مد نخواهند افتاد. کیف‌های دستی مجلسی چرم، بسیار زیبا و بادوام هستند.

 

اندازه و سبک کیف از موارد دیگری است که باید موقع خریدن کیف‌های مجلسی مورد توجه قرار بگیرد. اندازه کیف بسیار حائز اهمیت است، این که قرار است چقدر وسایل در آن گذاشته شود مسئله ای است که قطعا برای همه ما اهمیت دارد. انباشتن کیف پر از وسایل، ظرافت کیف را از بین می‌برد، بنابراین اگر قرار است لوازم زیادی در آن انباشته کنید بهتر است کیف بزرگی خریداری نمایید.

 

یکی دیگر از عوامل، اندازه بدن و فرم بدن است. اندام‌های ریز ممکن است با یک کیف بزرگی که خریداری می‌کنند ناموزون به نظر برسند، و کیف‌های کوچک هم نمی‌توانند مناسب کسانی باشند که اندام درشتی دارند. قانون دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که خانم‌هایی که بدنشان انحنای خوبی دارد بهتر است از کیف‌هایی که ظاهر و طراحی پیچیده‌ای دارند استفاده نمایند. اما خانم‌هایی که بدنشان انحنای کمتری دارد بهتر است از کیف‌های ساده‌تر استفاده کنند.

 

  • سمیرا یاوری
۱۴
مهر

نحوه دوخت کیف چرم دست دوز:

امروزه کیف پولهای چرمی محبوبیت بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده و اکثر خانم ها دنبال یادگیری دوخت کیف چرم بوده تا برای خود یا به عنوان هدیه و یا حتی منبع درآمدی از آن استفاده کنند. در این پست طرز دوختن  کیف پول زیبای زنانه را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم :

۱ ـ چرم طبیعی      

۲ ـ سوزن کوبلن بافی

۳ ـ نخ موم زده

۴ ـ سمبه

۵ ـ مشتی

۶ ـ تخته

۷ ـ چسب

۸ ـ کاتر

۹ ـ قیچی

۱۰ ـ خودکار نقره ای مخصوص چرم

۱۱ـ آستر برای کیف پول

دوخت کیف

 

۱ ـ ابتدا الگوی مورد نظر را روی چرم انداخته و با کاتر یا قیچی برش بزنید. سایز متعادل کیف پول باید معادل و حدود ۲ سانت بزرگ تر از سایز پول هر کشور باشد.

 

۲ ـ بعد از برش چرم آستر را کمی از کادر اصلی بزرگ تر بریده و از داخل با چسب به چرم بچسبانید.

 

۳ ـ دو طرف کیف پول را برش های دلخواهی زده و از بالاتر از آن آستر کنید؛ این برش ها برای جا کارتی و جای عابر بانک و … استفاده می شود.

 

۴ ـ برای تزئین کیف یک گل ۵ پر با چرم برش زده وسط هر گلبرگ را با سمبه سوراخ کنید.

 

۵ ـ برای برگ خا و ساقه ها نیزهمین روش کار کنید.

 

۶ ـ برای سمبه زدن دور کیف هم سوزن را از داخل به بیرون برده سپس از بیرون به داخل تا تمام دور کیف دوخته شود.

 

۷ ـ سپس گل های تزئینی را در نقاط مختلف کیف به دلخواه بدوزید.

دوخت کیف چرم


دوخت کیف

  • سمیرا یاوری
۱۲
مهر

برای همه ما پیش آمده که در تفریح، سفر یا مهمانی هنگام سرو غذا یا نوشیدنی و یا انجام امور روزانه لکه هایی روی لباس یا کیف و کفش چرمی ما نمایان شود و ظاهر لباس و کیف چرم را بد جلوه دهد. بنابراین تصمیم گرفتم مقاله ای در خصوص پاک کردن لکه از روی چرم برای استفاده شما عزیزان بنویسم.

 

آب

اجازه دهید تا لباس چرم خیس شده به صورت طبیعی و به آهستگی خشک شود. به دور از گرما نگه دارید و بعد از خشک شدن نرمی آن را با مواد مخصوص چرم برگردانید. برای کفش چرمی خیس شده، اجازه دهید تا در هوا خشک شود.

سفیدک

یک فنجان آب را با یک فنجان الکل مخلوط نمائید. لباس را با محلول آب و الکل خیس کرده و سپس منطقه مورد نظر را پاک و خشک کنید.

چربی

چربی و روغن اضافی را با یک دستمال تمیز پاک کنید. پودر تالک و دانه های نشاسته را روی منطقه مربوطه بریزید. اجازه دهید که حداقل 4 ساعت بماند و سپس پودرها را پاک کنید.

جوهر

منطقه آغشته به لکه را با اسپری موی سر آغشته نمائید، سپس بایک پارچه تمیز محل راپاک کنید. حذف جوهر از منطقه مورد نظر ممکن است سختی زیادی داشته باشد بنابراین شاید لازم باشد که با یک پاک کننده حرفه ای چرم مشورت نمائید.

چسب

با یک تکه یخ روی چسب را بمالید و سپس آن را بکنید. برای از بین بردن باقیمانده چسب، منطقه لکه را با سشوار گرما دهید. و آن را با یک پارچه تمیز پاک کنید.

پروتئین (خون یا ادرار)

رطوبت و نم اضافی را با یک پارچه تمیز و نم دار پاک کنید( خشک کنید). اجازه دهید تا به آرامی و به دور از منبع گرمایی خشک گردد.

لکه نمک

محلولی که حاوی سه قسمت سرکه و یک قسمت آب است تهیه کنید. پارچه ایی را با این محلول مرطوب کرده و سپس منطقه لک دار شده را تر نمائید.

لکه آدامس

یک حوله کاملاً خیس و تمیز را در فریزر خود قرار داده و منتظر شوید تا به خوبی یخ بزند. سپس حوله منجمد خود را بر روی آدامس قرار داده ، این کار باعث سخت تر شدن آدامس و جدا شدن آن را روی چرم می گردد. در انتها  به طور کامل آدامس را با کمک یک ابزار نازک مانند کارت اعتباری و یا یک چیزی مشابه از روی چرم پاک کنید.

  • سمیرا یاوری
۱۲
مهر

در این مقاله قصد داریم ساده ترین و کارآمدترین روش برای تمیز کردن کیف از هر جنس و نوعی را برای شما آموزش دهیم. 

کیف های پارچه ای: کمی پودر تالک روی کیف بپاشید. سپس به کمک برس، اضافات پودر را پاک کنید. اگر باز هم لکه ای روی کیف باقی ماند، آن را با کمی آب و صابون پاک کنید. سپس با یک پارچه آغشته به آب سرد و سرکه جای لکه را آب کشی کنید.

 

کیف پارچه ای

کیف های چرمی: روی کیف را با کمی مخلوط شیر و تربانتین پاک کنید. سپس با یک دستمال تمیز آن را خشک کنید و با واکس بی رنگ، کیف را واکس بزنید و در آخر با یک برس نرم کیف را براق کنید.

 

کیف چرم

 کیف های ورنی: با یک دستمال نم دار، کیف را تمیز کنید. سپس با یک پارچه نرم و خشک، آن را خشک کنید تا براق شود. اگر داخل کیف از جنس حصیر است، آن را با کمک کاغذ سمباده پاک کنید و اگر گوشه کیف کمی ساییده شده با کمک رنگ و قلم مو این قسمت ها را رنگ بزنید برای جلوگیری از پوسته، پوسته شدن و ترک خوردن کیف ورنی، آن را با کمی وازلین یا کرم معمولی دست یا صورت چرب کنید.

 

کیف ورنی

کیف های جیر: با یک دستمال خشک، گرد و غبار کیف را بگیرید. سپس لکه های آن را به وسیله یک کاغذ سمباده نرم پاک کنید. با یک برس مخصوص جیر، کیف را برس کنید تا کاملاً تمیز شود.

 

 کیف های پلاستیکی: کیف را با یک دستمال آغشته به آب و صابون بشویید. بعد آن را خشک کنید، سپس یک تکه پارچه پشمی را چندین بار روی کیف بمالید تا براق شود.

 

کیف های مخمل: پس از هر بار استفاده، کیف مخمل را با یک برس زبر پاک کنید و گرد و غبار آن را بزدایید. سپس کیف را با یک کاغذ ضخیم محافظت کنید تا دوباره گرد و خاک به خود نگیرد.

 

کیف جیر

کیف های منجق دار: ابتدا کیف را با یک اسفنج، مرطوب پاک کنید، اسفنج را می توان با مخلوط آب و صابون مرطوب کرد، سپس با یک پارچه تمیز روی آن را بکشید.

 

 

  • سمیرا یاوری